maandag 30 augustus 2010

Magische tas

De boodschappen

De tas, van een sjaaltje :-)

De boodschappen in de tas


Op het filmpje in onderstaande link kun je zien hoe je een tas knoopt.
http://www.youtube.com/watch?v=NC7MH3EzBWM&feature=player_embedded#!://
Dat moet ik natuurlijk even uitproberen! Is helemaal niet moeilijk, mijn dochter had een sjaaltje van een 4kantemeter ofzo, uitermate geschikt voor dit experiment. Vandaag vond ik het wel een goed idee om deze tas eens mee te nemen naar de winkel, want dat hoort ook bij uitproberen.
Hoe meer boodschappen ik deed hoe meer er in paste, het leek wel een magische tas, er kan zoveel in!! Ik had er echt lol in om te kijken hoeveel erin kan. Ik heb wel op een gegeven moment de hoeken met de knoop die in de tas hangen aan elkaar geknoopt. Een voordeel van deze tas is dat hij niks weegt, kun je meer boodschappen dragen.
De foto's zijn niet zo duidelijk als ik zou willen maar, links is de tas leeg en rechts zie je alle boodschappen en de tas met alles erin.
Leuk he!!

1 opmerking:

  1. Ha, wat goed dat je het hebt uitgeprobeerd en in de praktijk hebt getest!
    Ik heb nog geen geschikte doek gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen