zondag 20 februari 2011

Examenwerkstuk

Afgelopen vrijdag was het examen voor handwerkontwerpster en ik ben geslaagd!
Weer een mooi Ensaid diploma erbij.
Op de foto's een indruk van mijn examenwerkstuk, waarin sjabloneren, linoleumstempels en kraaltjes borduren is verwerkt. Goed voor een 8,5
Ik heb enorm veel zin in het volgende vak:
Modiste, hoeden sieraden en corsages.
Hoewel ik me heb voorgenomen om rustig aan te starten, maakt door het boek bladeren dat wel héél lastig. Er staan zulke leuke dingen in!!
Mijn oudste zoon heeft al aangegeven dat ik voor hem handschoenen mag maken ;-)))
Jullie gaan er meer van horen de komende maanden.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,
    Wat ziet het jasje er super uit.
    Mooi gedaan, en zeker een 8,5 waard.

    Van harte gefeliciteerd
    haha en dat rustig starten ken ik, dat neem ik me ook elke keer voor met een nieuw boek, maar als je er dan door kijkt.......... tja dan jeuken de vingers he;)
    Fijne zondag
    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joke wat een leuk idee zo! En een mooi cijfer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk Gefeliciteerd. Wat een mooi cijfer. Ik doe het je niet na. Ziet er prachtig uit. Ik kan mij voorstellen dat je niet kan wachten met verder gaan. Succes voor de volgende projecten. Ben benieuwd naar de handschoenen (LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, Joke! gefeliciteerd! Een zeer welverdiend hoog cijfer.

    BeantwoordenVerwijderen