vrijdag 22 juli 2011

Great Getaway Bag


Deze tas, patroon  uit de Bag Making Bible, heb ik voor mijn dochter gemaakt. Een lekker grote tas met veel vakjes. Ik had erg goed opgelet dat de rits te goede kant op gaat. De tas over mijn rechter schouder.....................blijkt dat zij hem altijd over haar linker schouder draagt. Zo zie je maar door tassen te maken leer je je kinderen kennen.
De hoeken zijn van skai en de handvatten ook. In het boek wordt "Grid Bag Bottom" genoemd om de bodem te verstevigen, helaas kon ik dat nergens vinden ook niet via internet. In de bouwmarkt vond ik wel antiaanbakbarbequematten. Lekker stevig en toch soepel dus dat zit nu in de bodem verwerkt. Tja je moet een beetje creatief zijn, en de bodem moet ook niet té stug zijn dat draagt niet fijn.
De tas werd meteen in gebruik genomen, haar vriend was er ook helemaal weg van: "OH die is mooi als je die tas meeneemt wil ik graag naast je lopen!" was zijn commentaar.

1 opmerking:

  1. Wat een gave tas en wat een super compliment natuurlijk! Moet het boek er maar weer eens bij pakken, ziet er erg goed uit.Ik heb ook al wel eens een placemat aan stukken geknipt voor de bodem, flexibel en kan tegen vocht.

    BeantwoordenVerwijderen