zondag 31 juli 2011

etuitje

Vorig jaar lagen er bij de Blokker van die bollen breigaren met bolletjes, in de voor mij onweerstaanbare, kleuren oranje roze paars.
Ik breidde er een lapje van, maar ja van één bol maak je net niks. Het eindresultaat was in de lengte gevouwen precies, echt heel precies, groot genoeg voor zo'n winterhoofdband. Maar het laat zich raden, het werd me door mijn mede huisgenoten ten zeerste ontraden om met deze creatie over straat te gaan, op straffe van voor gek versleten te worden.............en alzo lag het lapje in de kast te wachten op betere tijden. Woensdag braken de betere tijden aan voor lapje.
Een vriendin was begonnen met het maken van tasjes om te verkpen voor een goed doel, mijn bijdrage bestond uit het maken van wat je op de foto ziet: een dubbel (zo zijn alle rafels keurig weggewerkt) binnen tasje met rits. Ik maakte lapje dicht met organza lint wat ik uiteindelijk aan weerszijden in elkaar vlochte en met grote kraal afwerkte, daarna maakte ik het geheel vast aan het binnentasje.
Vriendin was erg enthousiast en dacht dat ze zeker wel €15,-  kon vragen.
Hierbij had ik zo mijn twijfels maar ik ben reuze benieuwd wat jullie vinden op basis van deze slechte foto.
Dus reacties meer dan welkom!

1 opmerking:

  1. Het tasje ziet er leuk uit!
    Ze kan het altijd proberen voor die prijs. Mensen willen vaak wel het dubbele betalen voor een goed doel. Maar of het haar gaat lukken voor €15? Ik twijfel. Misschien is €8 of €10 meer haalbaar? Ik kan het niet met zekerheid zeggen, de foto is inderdaad een beetje onduidelijk.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen