woensdag 21 maart 2012

Jongensvest

 
Een lollystokje in de mond, een beetje bewogen, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb een redelijke foto van het vest dat ik voor mijn jongste zoon maakte. De gewerkte delen zijn stukjes uit een te klein, maar nog erg mooi, vest.
Het zwart en blauw waren restanten van eerdere projecten. Toen het vest eenmaal in elkaar stond ontdekte ik een verbleekte lijn precies middenachter, OHJA bij het vorige project had ik daar bewust omheen gewerkt maar ja nu was ik natuurlijk allang! vergeten dat die streep er zat. Evenwel niet getreurd: Sulky Gutermann garen als onderdraad in de driedraads cover en voilá. Omdat ik het effect zo leuk vond heeft de mouw achter ook zo'n stiksel.
Er is maar één nadeel aan dit vest: het is een beetje warm voor binnen................
Laat de lente maar komen dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten