zondag 26 augustus 2012

Gehaakte Tas


Deze tas heb ik in de vakantie gehaakt, de bloemenknoopjes heb ik in Burg Haamstede in  't Vienger 'oetje gekocht.
 Omdat ik mijn sleutels altijd kwijt ben in mijn tas leek een haakje om ze aan te hangen wel handig, maar ja dan moet je er natuurlijk wel aan denken om je sleutels eraan te hangen............
De binnenkant, met lekker veel vakjes. De hengsels zijn van een bruin leren riempje, een keer gratis meegekregen in de kringloopwinkel. De voering was tot twee weken geleden nog de binnenrok van een tricot jurkje. Maar ik moet zeggen dat ie als voering van deze tas vele malen beter tot zijn recht komt. Omdat het haakwerk toch wat gaatjes heeft, is de voeringtas helemaal dubbel van stof en vertevigd met plakkatoen. Het enige nadeel van deze tas is dat hij wat ondiep is.

1 opmerking:

  1. Joke, ik ben hier ook mee aan de gang geweest van de zomer. Moet het weer eens opzoeken, want ik weet zeker dat het nog niet af is :) Groeten,
    Marcella

    BeantwoordenVerwijderen