dinsdag 21 augustus 2012

vakantie ijver


De afgelopen twee weken brachten wij door in het prachtige Zuid Limburg. Vakantie is voor mij ook altijd een tijd om te haken uit mijn favoriete boekje:
100 bloemen om te haken en te breien.
 Hier heb ik een knoop in het hart van de bloem gemaakt
 Een verzameling van de verschillende bloemen uit het boek. Ik heb ook geprobeerd om de zonnebloem die er in staat te breien, maar óf ik doe het helemaal fout, óf het patroon klopt echt niet, het lukte mij in ieder niet om het iets te breien dat leek op wat het plaatje weergaf. Er ontstond wel een mooi rondje voor het hart van de bloem, maar er kwam maar 1 nopje in. Dus mocht iemand mij aan het juiste patroon kunnen helpen: graag.
Het patroon van deze bloemen komen uit een ander blad. Ik heb ze gehaakt met Bockens katoen garen, haaknaald 0.75, lekker fijn werk dus. In de roze bloem heb ik kraaltjes meegehaakt.
Verder ben ik nog bezig een tas af te maken, daarvoor heb ik Granny Squares gehaakt. Het resultaat daarvan komt later in een ander bericht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten