zondag 4 november 2012

Ondermode

Kijk eens wat deze regenachtige middag opleverde:

Iemand was zo vriendelijk om voor mij een patroon te maken van een slip. Mijn kast met lapjes bevat onder andere restjes tricot. Een paar jaar geleden kon ik op het stoffenspektakel het picot elastiek niet weerstaan en afgelopen week vond het roosje elastiek. Mooi genoeg om te kopen en aan deze slips te maken. Dus heb ik vanmiddag lekker in 'Tatteljee' zitten werken en twee slips gemaakt.
Ik ben erg benieuwd of ze prettig dragen.
Ik heb nog veel meer gemaakt afgelopen week maar alle foto's waren mislukt.........helaas.
Misschien onderneem ik nog een poging om opnieuw foto's te maken en anders, tja dan kan ik niet de broek voor mijn zoon, zijn pyjama en een polswarmertje voor mijn schoonzus laten zien.
In ieder geval: Bedankt dat je even kwam kijken!

1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit Joke. Vooral dat roosjes elastiek is erg leuk. Ben benieuwd naar je overige creaties. Groet Annelie

    BeantwoordenVerwijderen